Do grupy Euro RSCG dołączył Marcin Gerc, który objął nowo utworzone stanowisko new business directora. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja oraz zarządzanie informacją i przetargami new business dla całej grupy Euro RSCG w Polsce. Utworzenie nowego stanowiska jest wynikiem strategii zmierzającej do oferowania klientom spójnej i efektywnej komunikacji, której elementy dostarczane są przez poszczególne podmioty Euro RSCG. Jednocześnie w agencji Euro RSCG Marketing House dobiegają końca prace nad specjalnym systemem informatycznym wspomagającym administrowanie oraz koordynację informacji i procesów new business. Marcin Gerc ma ponad 12-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował m.in. w agencji TBWA/Warszawa na stanowisku business development directora oraz w Gruppie 66 jako account director, a wcześniej w Ogilvy & Mather Poland. W swojej karierze zawodowej pracował również po stronie klienta w wydawnictwie DD Media oraz w firmie baz danych Acxiom Corporation. (AMS)