Kraj

"Jutronauci" wyróżnieni w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards

Projekt "Gazety Wyborczej" otrzymał wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project.

„Jutronauci” – projekt „Gazety Wyborczej” jako jedyny z Polski znalazł się w gronie laureatów WAN-IFRA European Digital Media Awards. Projekt otrzymał wyróżnienie w kategorii Best Branded Content Project.
 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7K0RFUZwAV8%22%7D
Nagrody i wyróżnienia w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards przyznawane są innowacyjnym projektom medialnym z obszaru publikacji cyfrowych z całego świata. Organizatorem konkursu jest The World Association of Newspapers and News Publishers (Światowe Stowarzyszenie Prasy i Wydawców Wiadomości).
Projekt „Jutronauci”, zrealizowany w partnerstwie z Kulczyk Investments, znalazł się także w finale konkursu INMA Global Media Awards 2018. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 4 czerwca br. w Waszyngtonie podczas 88. Annual INMA World Congress.
 
„Gazeta Wyborcza” już wcześniej była nagradzana w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards – ostatnio w 2014 r. wyróżnienie w kategorii Best Digital Advertising Campaign uzyskał projekt pt. „Trasy magiczne”.