Sieć Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadza do oferty produkty charakterystyczne dla kuchni śródziemnomorskiej. Akcji tematycznej towarzyszy kampania realizowana pod hasłem “Codziennie odkrywaj nowe smaki. Kuchnia śródziemnomorska”. W ramach najnowszej oferty konsumenci znajdą wybór produktów zwyczajowo używanych w kuchni chorwackiej, francuskiej, greckiej, hiszpańskiej, portugalskiej i włoskiej. Są wśród nich artykuły marki własnej Smaki Świata, jak i pochodzące od znanych na całym świecie producentów, takich jak: Barilla (makarony, sosy), Rana (tortellini, gniocchi, pesto), Monini (oliwa z oliwek), Zanetti (sery takie jak Peccorino Romano), Mulino Bianco (ciastka), Estrella (piwo), San Miguel (piwo), President (sery), Athina (oliwki), Segafredo (kawa) czy Gallo (oliwa z oliwek).
W folderze towarzyszącym ofercie znalazły się gotowe przepisy na dania, które w większości można przygotować na bazie stałej oferty sieci.
We współpracy z firmą Gallo, portugalskim producentem oliwy z oliwek, przygotowano komunikację – spoty telewizyjne. Za kreację m.in. folderu odpowiedzialna jest agencja Duda Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.