Kraj

Biedronka poleca śródziemnomorską kuchnię

Od dzisiaj w sklepach sieci można kupić produkty charakterystyczne dla kuchni południa Europy. Nową ofertę marketer wspiera kampanią.

Biedronka poleca śródziemnomorską kuchnię
Sieć Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadza do oferty produkty charakterystyczne dla kuchni śródziemnomorskiej. Akcji tematycznej towarzyszy kampania realizowana pod hasłem “Codziennie odkrywaj nowe smaki. Kuchnia śródziemnomorska”. W ramach najnowszej oferty konsumenci znajdą wybór produktów zwyczajowo używanych w kuchni chorwackiej, francuskiej, greckiej, hiszpańskiej, portugalskiej i włoskiej. Są wśród nich artykuły marki własnej Smaki Świata, jak i pochodzące od znanych na całym świecie producentów, takich jak: Barilla (makarony, sosy), Rana (tortellini, gniocchi, pesto), Monini (oliwa z oliwek), Zanetti (sery takie jak Peccorino Romano), Mulino Bianco (ciastka), Estrella (piwo), San Miguel (piwo), President (sery), Athina (oliwki), Segafredo (kawa) czy Gallo (oliwa z oliwek).
W folderze towarzyszącym ofercie znalazły się gotowe przepisy na dania, które w większości można przygotować na bazie stałej oferty sieci.
We współpracy z firmą Gallo, portugalskim producentem oliwy z oliwek, przygotowano komunikację – spoty telewizyjne. Za kreację m.in. folderu odpowiedzialna jest agencja Duda Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.