M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bosch poleca swoje piekarniki do podwójnych zadań

Katarzyna Woźniak | 13 kwietnia 2018, 06:00

Startuje ogólnopolska promocja, a ambasadorem kampanii jest Mateusz Gessler.

Marka Bosch (BSH) wprowadza na rynek nową linię piekarników Serie I 6 i Serie I 4, której towarzyszy promocja konsumencka "Podwójna korzyść”. W dniach od 12 kwietnia 2018 r. do 15 lipca 2018 r. konsumenci mogą "upiec  dwie pieczenie": kupić piekarnik i otrzymać prezent. Przy zakupie wymienionych w regulaminie modeli piekarników konsument może zgłosić się w akcji i otrzymać markowy zestaw garnków.
Działania komunikacyjne obejmują silną kampanię online, wykorzystującą bannery z materiałem filmowym, interaktywne treści i kanwy. W telewizji od kwietnia rusza spot wizerunkowy piekarników z planszą komunikującą promocję konsumencką.
Nowe piekarniki z Serie I 6 i Serie | 4 wyposażone są w wiele funkcji mających ułatwić konsumentowi gotowanie. Termoobieg 3D, prowadnice teleskopowe Varioclip, które można samodzielnie montować na różnych poziomach oraz blachy połówkowe pozwalają na pieczenie kilku potraw jednocześnie. Ambasadorem nowej linii piekarników Bosch jest Mateusz Gessler.
Za kreację materiałów POS odpowiada agencja TStudio. Plan komunikacji online przygotował ACR MediaHouse.
Media plan kampanii TV i VoD przygotował dom mediowy OMD.

Czytaj więcej na temat: