Kraj

The Dust wchodzi na NewConnect

W 2017 r. w ujęciu r./r. spółka odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 113 proc.

The Dust – studio deweloperskie, dostarczające rozwiązań w obszarze advergamingu oraz producent gier mobilnych – w poniedziałek 16 kwietnia zadebiutuje na NewConnect. Zespół developerów z The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: produkcji reklamowych na zlecenie (tzw. advergaming) oraz własnych, dostępnych w modelu F2P (free-to-play). Realizacje studia zdobyły też wyróżnienia w konkursach Golden Arrow, Mobile Trends Awards czy Kreatura.

W 2017 r. w ujęciu r./r. spółka odnotowała wzrost przychodów netto ze sprzedaży o 113 proc., jej zysk operacyjny wyniósł 240 tys. zł, a EBITDA 255 tys. zł. Zysk netto liczył 231 tys. zł, a wartość sumy bilansowej wzrosła o 262 proc. The Dust dobre wyniki tłumaczy rosnącym zainteresowaniem rynkiem nowych technologii, w tym VR (virtual reality) i AR (augmented reality).

Debiut The Dust na NewConnect odbędzie się 16 kwietnia br. Decyzją zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA będzie to pierwszy dzień notowania 735 000 akcji serii B i 145 000 akcji serii C tej spółki.