M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Ogilvy dla Greenpeace w finale The One Show [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 16 kwietnia 2018, 06:00

Projekt nominowany jest aż w pięciu kategoriach.

Projekt "Greenpeace: Do ostatniego drzewa" autorstwa agencji Ogilvy & Mather Polska przy udziale Expresso Post Production, Shootme, Sounds Good, LifeTube, Gameset oraz GeoBoxers znalazł się w finale nowojorskiego konkursu kreatywnego The One Show aż w pięciu kategoriach.
 
Projekt wirtualnej kopii Puszczy Białowieskiej w skali 1:1, zbudowanej w "Minecraft", ma szanse na złoty ołówek w kategoriach Branded Entertainment, Interactive, Social Media i prestiżowej Cross-Platform Integrated Campaign.
 
Zwycięzców poznamy na gali w Nowym Jorku między 7 a 11 maja. Więcej o projekcie tutaj.
 

Czytaj więcej na temat: ,