Kraj

Kampania Ogilvy dla Greenpeace w finale The One Show [wideo]

Projekt nominowany jest aż w pięciu kategoriach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FssCsBy-WZtE%22%7D
Projekt “Greenpeace: Do ostatniego drzewa” autorstwa agencji Ogilvy & Mather Polska przy udziale Expresso Post Production, Shootme, Sounds Good, LifeTube, Gameset oraz GeoBoxers znalazł się w finale nowojorskiego konkursu kreatywnego The One Show aż w pięciu kategoriach.
 
Projekt wirtualnej kopii Puszczy Białowieskiej w skali 1:1, zbudowanej w “Minecraft”, ma szanse na złoty ołówek w kategoriach Branded Entertainment, Interactive, Social Media i prestiżowej Cross-Platform Integrated Campaign.
 
Zwycięzców poznamy na gali w Nowym Jorku między 7 a 11 maja. Więcej o projekcie tutaj.