M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Pocztowy reklamuje kredyty gotówkowe

Maciej Burlikowski | 16 kwietnia 2018, 06:00

Kampanię przygotowały: agencja Mind, studio Propeller i dom mediowy Value Media.

Bank Pocztowy startuje z telewizyjną kampanią kredytów gotówkowych o nazwie Kredyt Pocztowy na 6-tkę. Ta tytułowa szóstka oznacza obniżoną do 6 proc. prowizję za jego udzielnie (kredyty do 200 tys. zł, preferencyjna oferta do 30 czerwca br.).

30- i 15-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w: TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsatu, TV Trwam. Kampanię wspierać będą materiały BTL: plakaty i ulotki w placówkach banku i Poczty Polskiej.

Autorem spotu wykorzystywanego w kampanii jest agencja Mind, produkcję realizował dom produkcyjny Propeller, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media.

Czytaj więcej na temat: , , ,