Przetargi

VML Poland będzie pracować dla IKEA Retail

Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację projektów digitalowych oraz kampanii regionalnych. Drugim kluczowym partnerem marki w obszarze komunikacji marketingowej pozostaje Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która odpowiada za komunikację ATL.

Nowy podział zadań między agencjami będzie w pełni obowiązywał od sierpnia 2018 roku. Agencja VML Poland zyskała wysokie noty w zeszłorocznym przetargu obejmującym przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki. Propozycja strategiczna VML Poland otrzymała jedną z najwyższych ocen i agencja zajęła wysokie, drugie miejsce.
– Agencja VML Poland w postępowaniu przetargowym wykazała się zrozumieniem marki i strategicznym podejściem. Jestem przekonany, że wspólnie wypracujemy ciekawe propozycje i inspirujące działania komunikacyjne dla marki – komentuje Filip Fiedorow, dyrektor marketingu IKEA Retail w Polsce
Agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, która z sukcesem wdrożyła platformę kreatywną “Niech żyje dom”, nadal pozostaje odpowiedzialna za produkcje ATL-owe oraz wsparcie strategiczne w realizowanych kampaniach.