Zagranica

Infosys przejmuje Wongdoody

Indyjski potentat IT zgodził się zapłacić za agencję kreatywną z Seattle 75 mln dol.

Transakcja zostanie sfinalizowana w I kwartale roku rachunkowego 2019. Agencja, mająca też biuro w Los Angeles, poinformowała, że nie będzie żadnych zmian w kadrze kierowniczej. Na czele Wongdoody pozostanie jej obecny CEO Ben Wiener. Wongdoody wejdzie w skład działu Infosys Digital Studios. Wcześniej indyjski koncern dostarczający m.in. usługi dla call center nabył londyńskie studio projektowe Brilliant Basics. Przejmując agencją kreatywną z Seattle Infosys podąża śladem m.in. Deloitte, który w 2016 r. stał się właścicielem Heat z San Francisco. 

Agencja Wongdoody, założona 25 lat temu, przygotowała ostatnio m.in. kampanie dla Amazona, a do jej klientów należeli wcześniej Papa Murphy’s i Alaska Airlines.

(AdWeek)