Kraj

Rafał Korsak doradza w przetargu mediowym Grupy PZU

Rafał Korsak jako niezależny konsultant doradza w przetargu na obsługę mediową Grupy PZU, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie skomentował...

Rafał Korsak jako niezależny konsultant doradza w przetargu na obsługę mediową Grupy PZU, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Informacji tej nie skomentował Barłomiej Koprowski, koordynator ds. marketingu z biura komunikacji korporacyjnej i marketingu PZU SA. Korsak ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowo-mediowej. Zanim został freelancerem, prowadził firmę konsultingową Media Partner, a wcześniej był między innymi szefem domu mediowego Impact Media, dyrektorem marketingu kanału Filmnet i brand managerem marki Era w Polskiej Telefonii Cyfrowej. W przetargu na obsługę mediową Grupy PZU pozostały domy mediowe Zenithmedia oraz Starlink, a przetarg ten toczy się równolegle z przetargiem kreatywnym, w którym na krótką listę dostały się agencje DougFaberFamily oraz Just. Decyzje w obu przetargach mają zapaść do końca kwietnia br. (PR)