M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Telewizja Polska szuka agencji PR

Katarzyna Kacprzak | 17 kwietnia 2018, 06:00

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu mija 22 maja br.

Telewizja Polska SA prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję do promocji projektu "Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA". Do zadań agencji będzie należało opracowanie założeń i przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej "TVP SA liderem rekonstrukcji cyfrowej".

Przewidywana wartość budżetu (bez VAT) to ponad 830 tys. zł. Agencja zostanie wybrana z uwzględnieniem kryteriów: wskaźnik unikalnych odtworzeń (waga 10), prezentacja planu komunikacji (30), cena (60).

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu mija 22 maja br. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 20 tys. zł.

Czytaj więcej na temat: