Kraj

"Claudia" przeszła relaunch

Najnowszy numer wspiera kampania promocyjna.

"Claudia" przeszła relaunch
Wydawany przez Burda International Polska magazyn “Claudia” obchodzi 25-lecie. Z tej okazji majowy numer ukaże się w nowym, rozszerzonym wydaniu. “Claudia” zyskuje też nowe hasło przewodnie  – “Między nami, kobietami”

Zmiany wprowadzone w miesięczniku są wynikiem badań fokusowych zrealizowanych przez Kantar Millward Brown i wspieranych przez Atena Research & Consulting.

– Nowa Claudia jest zdecydowanie bardziej różnorodna, kobieca, ma więcej rubryk skrojonych na miarę i zamówienie naszych czytelniczek, jak choćby powiększone: moda, uroda, mieszkanie i zdrowy styl życia – mówi redaktor naczelna pisma Justyna Szawdyn.

W “Claudii” pojawi się więcej tekstów eksperckich, jak porady prawne czy szkoła makijażu (wsparta kontentem wideo). Powiększono działy o zdrowiu, podróżach, wydarzeniach i psychologii, pojawia się felieton gwiazdy, dodatkowe pomysły na aranżację wnętrz i przepisy z fiszkami do kolekcjonowania. Odświeżono szatę graficzną i zmieniono stylistykę tekstów. 

Nowa “Claudia” ma sprecyzowaną grupę docelową: kobiety w przedziale wiekowym 30-50 lat. Będzie dostępna w sprzedaży od 18 kwietnia w promocyjnej cenie 1,99 zł (cena regularna to 3,99 zł), a także w wydaniach specjalnych z dodatkami: wielofunkcyjnymi tatuażami (6,99 zł) i kolorowanką dla dorosłych Wiosenne Impresje (16,99 zł). Wydawca uruchomił też usługę prenumeraty.

Relaunch miesięcznika wspiera kampanią promocyjną w TV (Polsat, TVN, TVN24, PTV Kobieta Premium), radiu, kinie, punktach sprzedaży, prasie lokalnej oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Burda International Polska. Kampanię przygotowano siłami wydawnictwa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fjs19jXUF1UA%22%7D