Wydawany przez Burda International Polska magazyn “Claudia” obchodzi 25-lecie. Z tej okazji majowy numer ukaże się w nowym, rozszerzonym wydaniu. “Claudia” zyskuje też nowe hasło przewodnie – “Między nami, kobietami”.
Zmiany wprowadzone w miesięczniku są wynikiem badań fokusowych zrealizowanych przez Kantar Millward Brown i wspieranych przez Atena Research & Consulting.
– Nowa Claudia jest zdecydowanie bardziej różnorodna, kobieca, ma więcej rubryk skrojonych na miarę i zamówienie naszych czytelniczek, jak choćby powiększone: moda, uroda, mieszkanie i zdrowy styl życia – mówi redaktor naczelna pisma Justyna Szawdyn.
W “Claudii” pojawi się więcej tekstów eksperckich, jak porady prawne czy szkoła makijażu (wsparta kontentem wideo). Powiększono działy o zdrowiu, podróżach, wydarzeniach i psychologii, pojawia się felieton gwiazdy, dodatkowe pomysły na aranżację wnętrz i przepisy z fiszkami do kolekcjonowania. Odświeżono szatę graficzną i zmieniono stylistykę tekstów.
Nowa “Claudia” ma sprecyzowaną grupę docelową: kobiety w przedziale wiekowym 30-50 lat. Będzie dostępna w sprzedaży od 18 kwietnia w promocyjnej cenie 1,99 zł (cena regularna to 3,99 zł), a także w wydaniach specjalnych z dodatkami: wielofunkcyjnymi tatuażami (6,99 zł) i kolorowanką dla dorosłych Wiosenne Impresje (16,99 zł). Wydawca uruchomił też usługę prenumeraty.
Relaunch miesięcznika wspiera kampanią promocyjną w TV (Polsat, TVN, TVN24, PTV Kobieta Premium), radiu, kinie, punktach sprzedaży, prasie lokalnej oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Burda International Polska. Kampanię przygotowano siłami wydawnictwa.