M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa kampania BRW od Deloitte Digital i FCB Bridge2Fun

Joanna Niewiadomska | 17 kwietnia 2018, 06:00

Media dla kampanii "Kuchnia dopasowana do ciebie" planował Havas Media.

"Kuchnia dopasowana do ciebie" to hasło przewodnie najnowszej kampanii Black Red White, która wystartowała w ramach platformy komunikacyjnej "Dziękujemy, że tworzysz dom". Marka promuje w niej ofertę kuchni na wymiar Senso Kitchens.

W ramach kampanii emitowane będą spoty telewizyjne (30- i 15-sekundowe). Wspierają ją również działania zaplanowane w mediach społecznościowych, prasie, internecie oraz eventy w wybranych salonach marki. Spot powstał przy współpracy Deloitte Digital z FCB Bridge2Fun, planowaniem i zakupem mediów zajął się Havas Media, a działania PR koordynuje Hill+Knowlton Strategies.

Czytaj więcej na temat: , , , ,