Kraj

Carlsberg reklamuje Somersby o smaku arbuza

Kampanię przygotowały agencje Noble Graphics i Kamikaze oraz dom mediowy Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F21JppGFgM_c%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rozpoczyna kampanię reklamującą nowy smak napojów piwnych Somersby Watermelon (arbuz).

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja Noble Graphics. Komunikację w internecie przygotowała agencja Kamikaze. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Oprócz kampanii w mediach marketer zaplanował również akcje promocyjne i silną komunikację w punktach sprzedaży.