M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Value Media obronił budżet TVP

Maciej Burlikowski | 18 kwietnia 2018, 06:00

O budżet w wysokości 15,9 mln zł rywalizował z Arena Media, Caratem i MullenLowe MediaHub.

Należący do Group One dom mediowy Value Media obronił w przetargu obsługę Telewizji Polskiej w zakresie planowania i zakupu mediów. O budżet w wysokości 15,9 mln zł rywalizował z trzema domami mediowymi: Arena Media (Havas Media Group), Carat (Dentsu Aegis Network Polska), MullenLowe MediaHub (IPG). Value Media będzie realizował strategię mediową dla wszystkich działań mediowych TVP.

Telewizja Polska jest wyłącznym właścicielem praw do transmisji mistrzostw świata w piłce nożnej 2018 na terenie Polski – współpraca dotyczy także kampanii mającej na celu m.in. zachęcanie do oglądania meczów piłkarskich w kanałach telewizji publicznej.

TVP zapowiadała, że zwiąże się z wybranym domem mediowym na okres 12 miesięcy.

Czytaj więcej na temat: , , , ,