M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Artegence promuje Konto dla Młodych od PKO BP

Maciej Florek | 18 kwietnia 2018, 06:00

Kampania wykorzystuje często spotykany w memach i GIF-ach motyw "Deal with it".

Wystartowała nowa kampania internetowa PKO BP promująca Konto dla Młodych, konceptu Artegence. Pomysł, bazujący głównie na lolcontencie i działaniach z mikroinfluencerami ma sugerować wyjątkowość produktu PKO BP, kierowanego do młodszej grupy docelowej. Kampania wykorzystuje często spotykany w memach i GIF-ach motyw "Deal with it".

Akcja obejmuje: portale typu Kwejk.pl, Demotywatory.pl czy Joemonster.org, angażujące konsumentów działania z mikroinfluencerami, które zakończą się konkursem na fanpage’u PKO Banku Polskiego, a także różnorodne formaty display i kampanię w social mediach (Facebook, InstaStories, SnapchatStories). Artegence odpowiada także za przygotowanie materiału BTL. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , ,