Francuski koncern motoryzacyjny Renault dzięki współpracy z wytwórniami filmowymi Lucasfilm i Disney będzie promował swój model crossovera Kadjar przy okazji filmu pt. “Han Solo. Gwiezdne wojny – historie”, który będzie miał premierę w Polsce 25 maja br.
Renault zachęca do „wybrania alternatywnej drogi” w dniach od 23 kwietnia do 10 lipca 2018 r. To bezprecedensowa europejska kampania francuskiego producenta samochodów, która obejmie w sumie 25 krajów, w tym Polskę.
Kreację przygotowała agencja Publicis Conseil. Za efekty specjalne użyte w spocie odpowiada studio Industrial Light & Magic, znane m.in. z pracy nad “Gwiezdnymi wojnami”. W Polsce Renault obsługuje Publicis Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD.
12 maja br. Renault w wybranych salonach umożliwi przeżycie przygód Hana i Lando w „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie”. Odwiedzający będą mogli obejrzeć fragmenty nowego filmu cztery tygodnie przed premierą. Pokaz odbywa się w technologii VR, która dostarcza widzom jeszcze więcej niepowtarzalnych wrażeń. Dodatkowo we wszystkich salonach marki tego dnia odbędzie się “Dzień Crossoverów”, z atrakcjami takimi jak m.in.: poczęstunek, zabawy i quizy z nagrodami dla dzieci oraz jazdy próbne dla dorosłych. Całe wydarzenie będzie nawiązywało do premiery kinowej. Do wygrania w salonach będą również kolekcjonerskie gadżety z filmu „Han Solo – Gwiezdne wojny – historie”.
“Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” to kolejny po “Łotr 1. Gwiezdne wojny – historie” z 2016 r. spin-off, czyli film rozgrywający się w uniwersum “Gwiezdnych wojen”.