M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVP w czasie mundialu w Rosji zaoferuje kibicom alternatywny komentarz

Piotr Machul | 19 kwietnia 2018, 06:00

Będą też specjalne relacje z mistrzostw, przygotowywane przez Piotra "Izaka" Skowyrskiego oraz Macieja Iwańskiego. Działania są częścią kampanii promocyjnej marki Coca-Cola "Gotowi na emocje".

Z okazji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Telewizja Polska udostępni w internecie alternatywną wersję komentarza. Korzystając z aplikacji mobilnej TVP Sport lub oglądając mecz na stronie Sport.tvp.pl, kibice będą mieli możliwość wyboru wersji komentarza. Oprócz wersji telewizyjnej w czterech meczach dostępny będzie komentarz autorstwa duetu Piotr "Izak" Skowyrski i Maciej Iwański. Alternatywną relację otrzymają trzy grupowe mecze reprezentacji Polski oraz mecz finałowy. Partnerem akcji jest marka Coca-Cola, która prowadzi kampanię "Gotowi na emocje". Dodatkowe materiały z komentatorami dostępne będą na platformie Woah.com.

- Współpraca influencera z redakcjami sportowymi to kolejna odsłona kampanii. – Chcemy pokazać fanom marki i futbolu emocje, nie tylko te, które widzą na murawie stadionu, trybunach czy sami przeżywają w domu, ale też te, które nie do końca widać – w studiu TV czy w redakcji portali o tematyce sportowej. Kampania jest o sile kibicowania, dlatego też Izak pokaże, jak wygląda ten gorący mundialowy czas w najbardziej znanych redakcjach sportowych – komentuje Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Podczas trzech meczów grupowych reprezentacji Polski oraz meczu finałowego widzowie TVP będą mieli wybór pomiędzy komentarzem tradycyjnym w telewizji oraz internecie a komentarzem alternatywnym. - Relacje z meczów prowadzone przez Macieja Iwańskiego oraz "Izaka" w znacznie większym stopniu skupione będą na spontaniczności, autentycznych emocjach oraz prezentowaniu ciekawostek i nieznanych faktów. W ten sposób poprzez doświadczenie profesjonalnego komentatora wsparte energią najpopularniejszego influencera e-sportowego chcemy dostarczyć naszym widzom nowe wrażenia na najwyższym poziomie – mówi Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

Alternatywny komentarz meczów jest rozwinięciem akcji, jaką TVP wraz z Coca-Colą przeprowadziła w 2016 r. przy okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Cieszący się wówczas największą popularnością komentarz meczu towarzyskiego z Holandią osiągnął wynik 300 tys. odtworzeń.

 

Czytaj więcej na temat: