Kraj

Żywiec ponownie z promocją "Ustaw sobie Ż"

Pula nagród większa niż w ub.r. - 5,7 mln zł.

Żywiec ponownie z promocją "Ustaw sobie Ż"
Rusza największa coroczna aktywacja sprzedażowa piwa marki Żywiec. W tym roku jeszcze większa niż w ub.r. – na nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła bowiem 5,7 mln zł.

– Oceniając wyniki z poprzedniego roku, nie mieliśmy wątpliwości, że warto powtórzyć ten niezwykle skuteczny i atrakcyjny dla konsumentów mechanizm. Ubiegłoroczna edycja nie tylko cieszyła się ogromną popularnością, o czym świadczy rekordowa liczba zgłoszeń, ale co najważniejsze, przyczyniła się do umocnienia pozycji marki na rynku – mówi Ewa Kierlik, senior brand manager Żywca.

Autorem pomysłu loterii „Ustaw sobie Ż” jest agencja Just. Za realizację loterii odpowiada agencja G3 Group. Kampanię TV stworzyła 2012 Agency. Za działania digital odpowiada agencja VML Poland, PR agencja Hope. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Znaleziony pod kapslem lub zawleczką puszki piwa Żywiec kod uczestnik musi zarejestrować na stronie zywiec.com.pl lub przez Messenger i ustawić piwa Żywiec w dowolnej, wybranej przez siebie kolejności. Co tydzień, spośród zgłoszonych ustawień losowane jest jedno i jego autor wygrywa 300 tys. zł.