M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Decathlon przygotował nową kampanię reklamową [wideo]

Maciej Florek | 23 kwietnia 2018, 06:00

Realizują ją Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

Rozpoczyna się kampania reklamowa sieci Decathlon, której wiodącym produktem są hulajnogi (marka Oxelo).
Akcja jest kontynuacją platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność".

Kampania mediowa skupi się na telewizji i internecie. Reklamy emitowane będą na antenie TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych tych nadawców. W internecie będzie przebiegała na trzech platformach: social media (Facebook, Instagram YouTube i Snapchat), wideo (na playerach oraz portalach) i display (na portalach i w formie targetowania demograficznego i behawioralnego).

Autorem kreacji jest agencja Ogilvy & Mather. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub.

Kampania potrwa do czerwca 2018 r.

Czytaj więcej na temat: , , ,