Kraj

Accor, Amica, Eurocash i Rossmann otrzymały Loyalty Awards

Nagrody wręczono podczas Customer Loyalty Summit w Krakowie.

Podczas 9. edycji Customer Loyalty Summit wyróżniono programy lojalnościowe 2017 r. W kategorii The Best Loyalty Programme/Activities In Retail (b2c) nagrodzono Rossmann Polska za Klub Rossmann. Jako The Best Loyalty Programme/Acitivities In Services (b2c) uhonorowano Accor Polska za Le Club Accorhotels, projekt Elite Experiences. Z kolei w kategorii The Best B2b Loyalty Scheme (on Reseller’s Market) nagrodę dostała Amica za program Projektant Korzyści. The Best New Loyalty Programme/Acitivities Of The Year 2017 to kategoria, w której triumfował Eurocash (Delikatesy Centrum) za program Delikarta. Rossmann otrzymał jeszcze jedną nagrodę – The Best Use Of Mobile In Loyalty za Aplikację Mobilną Rossmann. 

Nad konkursem czuwała kapituła w składzie: Tomasz Burdziński (dyrektor strategiczny, Oskar Wegner – Marketing Relacyjny), Marek Kosakowski (CEO, H2H.tech), Andrzej Łapeta (menedżer, Firma Reklamowa Kuc), dr Tomasz Makaruk (prezes zarządu, I360), Grzegorz Ostrowski (client service director, Kantar TNS), Daria Rybińska (head of category Insight Team, Dunnhumby) oraz Dominik Zacharewicz (managing partner, Loyalty Point).