Rozpoczęła się outdoorowa odsłona nowej kampanii wizerunkowej sklepu internetowego Born2be.pl, którą
realizuje Synergic. Trwające od miesiąca w telewizji i digitalu działania reklamowe po hasłem “Born2be. Dodaj do ulubionych” zostały wsparte kampanią outdoorową. Odsłona OOH wykorzystuje zarówno klasyczne
citylighty czy billboardy, jak i nośniki digital signage w formie ekranów LCD w komunikacji miejskiej i siłowniach oraz MMS-y.
Za kreacją kampanii stoi agencja FCB Bridge2Fun. Zrealizowany w jej ramach spot jest emitowany na ekranach LCD w prawie 200 siłowniach i salonach kosmetycznych w całej Polsce oraz w 60 autobusach komunikacji miejskiej w Warszawie. Nowością w realizowanym miksie rozwiązań OOH dla sklepu Born2be.pl jest reklama w formie MMS-ów wysłanych do sformatowanej grupy docelowej kobiet w wieku 30-45 lat, najczęściej decydujących o nowej formie zakupów online.