Kraj

DPD rusza z kampanią w 20 krajach Europy [wideo]

Filmy wyreżyserował Simon Levene.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FM1oBzFossBg%22%7D
DPD Group rozpoczyna pierwszą ogólnoeuropejską kampanię internetową promującą usługi DPD. “Prawa dostawy” (#LawsOfDelivery) to seria ośmiu krótkich filmów, których bohaterami są konsumenci korzystający z zakupów online. Kampania wystartowała dzisiaj w 20 krajach, w tym w Polsce, i potrwa osiem tygodni. Powstała ona w efekcie współpracy lokalnych i globalnych zespołów zajmujących się komunikacją.

Filmy, które wyreżyserował Simon Levene, zrealizował hiszpański dom produkcyjny Supper, a zakup mediów został powierzony firmie Starcom.