M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland prezentuje nowości na lato

Katarzyna Woźniak | 24 kwietnia 2018, 06:00

Nowe warianty serów otrzymają silne wsparcie reklamowe.

Producent serów Hochland wprowadził na rynek kilka nowości w ramach przygotowań do sezonu letniego i grillowego. 
Firma przygotowała linię Hochland Grillowy – cztery warianty dwupaków z serem Camembert w różnych smakach. Dwa z nich to sery pleśniowe, a dwa typu greckiego. To gotowe produkty z przyprawami i na tackach do położenia na grillu.
Start sprzedaży nowych produktów Hochland na sezon grillowo-sałatkowy wsparty będzie szeroką kampanią promocyjną oraz materiałami POS.
Producent proponuje również wariant Sałatkowy – ser typu greckiego w kawałku, ser typu greckiego w kostkach z ziołami śródziemnomorskimi bez oleju, a także ser typu greckiego w kostkach z papryką i oliwkami w oleju. Sugerowana cena detaliczna serów sałatkowych i grillowych mieści się w przedziałach od 5,99 zł do 7,49 zł.

Producent wprowadził także na rynek Hochland Kanapkowy w wersji mini. Ten produkt dostępny jest w trzech wariantach smakowych. Kanapkowy Mini otrzyma silne wsparcie w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu – na interaktywnej stronie WWW, Facebooku, bannerach oraz w serwisach VoD. Promocja obejmie również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich.
Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami. Kampania promująca nowość Hochland Polska startuje wkrótce i potrwa do końca października. Rekomendowana cena detaliczna za opakowanie jednostkowe: 120 g (4 x 30 g) to 2,99 zł.
Kreację przygotowała agencja GPD, a za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media.

Czytaj więcej na temat: , ,