Kraj

Walmark zaplanował intensywne działania reklamowe w mediach

Walmark, producent dietetycznych środków spożywczych, rozpoczął kampanię promocyjną dla swoich wiodących marek produktowych. Zaplanowano działania ATL w telewizji i prasie...

Walmark, producent dietetycznych środków spożywczych, rozpoczął kampanię promocyjną dla swoich wiodących marek produktowych. Zaplanowano działania ATL w telewizji i prasie oraz działania informacyjne i promocyjne skierowane do farmaceutów, lekarzy i konsumentów. – Celem tegorocznej kampanii oprócz wzrostu sprzedaży produktów firmy Walmark jest edukacja – mówi Adam Żółtański, kierownik działu marketingu w firmie Walmark. – Chcemy uświadomić naszym odbiorcom, że dzięki oferowanym przez Walmark produktom możliwe jest znaczące ograniczenie ryzyka powstania wielu chorób i dolegliwości, a także skuteczne wspomaganie ich leczenia. Jest to jeden z najważniejszych elementów polityki informacyjnej przedsiębiorstwa – dodaje Żółtański. W pierwszej połowie roku wsparcie otrzymają preparaty: ArthroStop Rapid, Prostenal, Varixinal, Urinal, WMC Wapń-Magnez-Cynk oraz witaminy dla dzieci Marsjanki. Kampania telewizyjna przewidziana jest dla marek ArthroStop Rapid, Prostenal, Varixinal, Urinal i WMC. Spoty 30-, 15- i 10-sekundowe ukażą się na antenie TVP1, TVP2, TVP3, TVN-u, Polsatu oraz w blokach reklamowych telewizji kablowych. Spoty telewizyjne stanowią adaptacje filmów z rynku czeskiego. Kampanię w prasie zaplanowano dla preparatów ArthroStop Rapid, Prostenal, Varixinal, Urinal, WMC oraz Marsjanki. Obejmie ona ogólnopolskie pisma kobiece, zdrowotne i poradnikowe, tygodniki telewizyjne, a także prasę codzienną. Informacje o preparatach Walmark ukażą się również w czasopismach specjalistycznych dla lekarzy i farmaceutów. Kreację w prasie Walmark przygotował we własnym zakresie przy udziale współpracujących z firmą grafików. Za planowanie i zakup mediów w kampanii wiosennej odpowiedzialny jest dom mediowy Optimum Media OMD. Kampanię edukacyjną wspiera powołany do życia przed pięcioma laty Klub Zdrowia “Walmark”. Członkowie klubu regularnie otrzymują bezpłatny magazyn poradnikowy “Klub Zdrowia”. W ramach klubu produkty można zamawiać poprzez infolinię. Wszyscy klubowicze otrzymują także bezpłatnie próbki preparatów firmy Walmark oraz karty członkowskie (uprawniają m.in. do rabatów udzielanych przez partnerów firmy). W klubie uczestniczy blisko 50 tys. osób. Centrala Walmark znajduje się w Czechach, a firma ma własne oddziały na Słowacji, w Rumunii i Rosji. W Polsce Walmark rozpoczął działalność w 1999 roku jako trzeci oddział zagraniczny spółki. (JP)