M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bebiko z kampanią o zaufaniu i bezpieczeństwie

Katarzyna Woźniak | 25 kwietnia 2018, 06:00

Nutricia startuje z ogólnopolską kampanią i powołuje się na zaufanie wśród mam.

Marka mleka Bebiko 2 z portfolio Nutricia Polska wystartowała z ogólnopolską kampanią prezentującą opinie i doświadczenia matek, które wybrały mleko z portfolio producenta. Kampania podkreśla m.in., jak ważne w wyborach są rekomendacje innych matek. Działania pod hasłem "Najwięcej mam ufa właśnie nam” obejmują nowoczesne i tradycyjne kanały dotarcia, a przygotowane w ramach kampanii materiały edukacyjne będą dystrybuowane także wśród lekarzy.
Od końca marca w kanałach digitalowych marki dostępna jest seria spotów wideo, w których mamy opowiadają o zaufaniu i wyborach związanych z macierzyństwem. Do każdego materiału zostały przygotowane linie kreatywne (komunikacja display, Facebook). Filmy są dostępne na kanale Bebiko2TV na YouTube. Dodatkowo na BebiKlub.pl powstała specjalna podstrona, na której będzie można poznać opinie mam o mleku Bebiko 2 NutriFlor+. W kolejnych fazach kampanii mamy będą mogły wziąć udział w konkursach na stronach internetowych i Instagramie.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowało K2. Zakres odpowiedzialności agencji obejmuje również realizację pięciu spotów reklamowych, zaprojektowanie materiałów display oraz zakup programatyczny i działania afiliacyjne. Produkcję spotów powierzono Film Produkcji, a ich reżyserią zajął się Paweł Labe. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, social media – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie WWW prowadzi Syzygy Warsaw, a działania PR – Alert Media Communications.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,