M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą

Katarzyna Kacprzak | 25 kwietnia 2018, 06:00

Nowym produktem będzie m.in. retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH, zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie.

Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym, podpisała umowę o współpracy z firmą Screen Network, działającą na rynku digital OOH. Screen Network należy do grupy medialnej 4Fun Media i oferuje digitalowe nośniki out- i indoor. Firma dysponuje obecnie ustandaryzowaną siecią ekranów liczącą 20 450 nośników w 2505 lokalizacjach oraz siecią ekranów LED City. Umowa o współpracy między spółkami weszła w życie 16 kwietnia br. i ma skutkować wspólną ofertą firm w obszarze kampanii DOOH na bazie big data z kanału mobile.

Dzięki narzędziom jak oferuje firma Selectivv ma stać się możliwe targetowanie kampanii na podstawie przemieszczającego się konsumenta. Rozmieszczone w przestrzeni miejskiej ekrany mają komunikować się bezpośrednio z przechodniami, kierując do nich spersonalizowane komunikaty oparte na ich wcześniejszych wyborach zakupowych.

Pierwszym narzędziem będzie raport post-buy po kampanii, dzięki czemu klienci będą mogli sprawdzić, kto dokładnie zobaczył ich spot wyświetlany na ekranie indoor lub outdoor. Drugim nowym produktem będzie retargeting, dzięki któremu osoby, które widziały dany spot na ekranie DOOH (ekran LED), zobaczą go drugi raz lub jego kontynuację na swoim smartfonie. W ofercie pojawi się również targetowanie kampanii na ekranach LED z uwagi na grupę osób, jaka znajduje się dookoła nośnika. Jeśli w pobliżu ekranu znajduje się więcej kobiet, na ekranie pojawi się inny spot, np. reklama biżuterii, jeśli liczebną przewagę będą stanowić użytkownicy iPhone’ów, zostanie do nich wyemitowana np. reklama akcesoriów z portfolio firmy Apple.

 

 

Czytaj więcej na temat: , ,