M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MediaCom Warszawa wygrywa budżet digitalowy Netii

Maciej Florek | 25 kwietnia 2018, 06:00

Dom mediowy poszerza zakres współpracy. Budżet traci Value Media.

Dom mediowy MediaCom Warszawa (GroupM/WPP) wygrał przetarg na obsługę budżetu digital i performance firmy Netia SA. Dla MediaComu jest to poszerzenie zakresu współpracy z Netią, po wygranym latem ubiegłego roku przetargu na obsługę kampanii ATL tej firmy.

MediaCom będzie odpowiadać za obsługę kampanii digital Netii (display) w zakresie strategii, planowania i zakupu mediów dla klienta w tym kanale oraz social media (od lipca br.). Natomiast w ramach obsługi budżetu
performance wchodząca w skład domu mediowego jednostka MediaCom Response będzie realizowała dla Netii działania z zakresu performance marketingu, analityki oraz wdrażania rozwiązań technologicznych i opartych na analizie danych.

W przetargu poza MediaComem startowały także Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) i broniący budżetu dom mediowy Value Media (Group One), który obsługiwał Netię przez ostatnich sześć lat.

Czytaj więcej na temat: , , , ,