M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Murator" ma nowe logo

Joanna Niewiadomska | 25 kwietnia 2018, 06:00

Wspólna winieta wieńczyć ma proces konsolidacji wszystkich projektów Muratora.

Majowy numer miesięcznika „Murator” ukazał się ze zmienioną winietą, która odzwierciedlać ma uspójnienie wizerunku marki Murator na wszystkich platformach: w wydaniach drukowanych, numerach specjalnych, wydaniach cyfrowych, wersjach mobilnych, serwisach internetowych, na forach i w serwisach społecznościowych, jak i projektach budowlanych i doradztwie kredytowym.

Wprowadzenie wspólnego logotypu dla wszystkich działalności realizowanych w ramach Muratora to zwieńczenie procesu, który rozpoczął się w styczniu br. Nastąpiło wówczas skonsolidowanie redakcji prasowych i internetowych pod wspólnym redaktorem naczelnym Piotrem Laskowskim. W marcu uruchomiona została witryna Murator.pl, stanowiąca połączenie popularnego, otwartego serwisu budowlanego dla szerokiego grona odbiorców z płatną platformą treści premium. Ukazały się także numery specjalne w wersji multimedialnej „Urządzamy Ogród” i „Budowa Domu”.     

– Odpowiadając na zapotrzebowanie czytelników, podążamy za trendami konsumpcji informacji o tematyce budowlanej. Kładziemy nacisk na to, żeby być blisko różnych grup odbiorców, na każdym etapie inwestycji i w dogodnej formie. Utrzymując najwyższy poziom merytoryczny wersji drukowanej, oferujemy tę samą jakość w przystępnej formie skierowanej do użytkowników komputerów, tabletów i smartfonów – mówi Anna Kamińska, dyrektor zarządzająca segmentem budowlanym w Grupie ZPR Media.

Ideę współistnienia wersji drukowanej i internetowej najpełniej obrazować ma pomysł multimedialnych numerów specjalnych Muratora. Dla czytelników przyzwyczajonych do tradycyjnych wydań powstaje wersja drukowana, dostępna w sieci sprzedaży prasy. Dla osób, które preferują dostęp do fachowej wiedzy w internecie, przygotowywana jest wersja cyfrowa (PDF i online), osadzona na stronie Murator.pl, przy czym wersja multimedialna zawiera dodatkowe treści: wideo, zdjęcia oraz galerie produktów z linkami do sklepów. Jest ona bezpłatna (wystarczy się zarejestrować) i przystosowana zarówno do korzystania na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych.

Murator to najstarsza medialna marka budowlana w Polsce. Tworzą go: miesięcznik „Murator” (na rynku od 1983 roku), miesięcznik „Architekura-murator”, numery specjalne, "Informator Budowlany" i "Informator Instalacyjny", kolekcje "Projektów Gotowych", wydanie cyfrowe "Muratora", serwisy internetowe Murator.pl, Muratorplus.pl, Architekura.murator.pl, Forum Muratora, serwisy społecznościowe (na Facebooku, Instagramie i YouTube), a także sprzedaż projektów budowlanych i doradztwo kredytowe.

Czytaj więcej na temat: , , ,