M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Harnaś rusza z kampanią piłkarską

Maciej Burlikowski | 25 kwietnia 2018, 06:00

Komunikacja obejmie m.in spot "Orły Harnasia" oraz projekty we współpracy z Tomaszem Hajto.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec największy producent piwa w kraju m.in. pod marką Harnaś, na 1,5 miesiąca przed początkiem mistrzostw świata w piłce nożnej, które odbędą się od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji, rusza z kampanią tej marki przygotowaną właśnie na mundial.

Spot „Orły Harnasia” jest częścią nowej kampanii, w której Harnaś powołuje całą Polskę do drużyny kibiców. Reklama będzie emitowana w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i w wybranych kanałach tematycznych) oraz w internecie.

W ramach kampanii marka podjęła współpracę z byłym piłkarzem (reprezentantem kraju), a obecnie popularnym komentatorem sportowym – Tomaszem Hajto. Będzie on wspierał aktywności marki Harnaś w internecie, m.in. na fanpage'u Harnasia na Facebooku. Marka będzie miała również swoją sekcję na stronie www.przegladsportowy.pl oraz zakładkę na www.onet.pl (w ramach współpracy z grupą Onet-RASP).

W punktach sprzedaży w całej Polsce w różnych aktywacjach i konkursach organizowanych przez sklepy handlu tradycyjnego i nowoczesnego konsumenci tej marki będą mogli wygrać flagi dla kibiców. W sklepach pojawią się również materiały POSM.

Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję – Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,