Kraj

Hyundai na mundial

Kreację i mediaplan kampanii przygotował dom mediowy Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fnwdq5HZpaJE%22%7D
Koreański producent samochodów Hyundai Motor jest oficjalnym sponsorem piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA, które odbędą się od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji, i z tej okazji rozpoczyna już szerokie działania reklamowe.

Ich osią ma być konkurs konsumencki promujący różnorodne sposoby kibicowania na świecie. Jego ambasadorami są legendy światowego futbolu: Thierry Henry, Lukas Podolski oraz Cafu, którzy przywołując swoje piłkarskie wspomnienia, zachęcają do udziału we wspólnym budowaniu historii kibicowania.

Kampania promująca konkurs potrwa do 13 maja br. Za zakup mediów oraz kreację odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.

Hyundai jest sponsorem FIFA od 2002 r., a aktualny kontrakt obowiązuje do kolejnego mundialu w Katarze w 2022 r.