M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Spar Polska z 1,17 mld zł obrotów w 2017 r.

Joanna Niewiadomska | 25 kwietnia 2018, 06:00

Firma zapowiada dalszy rozwój sieci i pracę nad optymalizacja sprzedaży, m.in. poprzez wykorzystanie potencjału marek własnych.

Spar Polska wypracował w 2017 r. obroty na poziomie 1,17 mld zł. Zrealizował tym samym zapowiadane przez prezesa Leszka Bacia plany przekroczenia 1 mld zł. Sieć zakończyła rok z 250 placówkami. Strategia Spar Polska na rok 2018 zakłada przede wszystkim dalszy rozwój sieci – w dwóch formatach: Spar Express i Spar Supermarket. Kolejnym kluczowym obszarem ma być budowanie wielkości sprzedaży sklepów już istniejących, głównie poprzez efektywne zarządzanie powierzchnią sprzedaży. Marka optymalizować chce jakość i czytelność ekspozycji produktów, m.in. poprzez wprowadzanie modelowych planogramów oraz wykorzystywanie potencjału marek własnych.

Czytaj więcej na temat: ,