M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelez prowadzi rozmowy z polskimi oddziałami domów mediowych

Maciej Florek | 25 kwietnia 2018, 06:00

To efekt globalnego postępowania na obsługę mediową.

Mondelez spotkał się z polskimi oddziałami domów mediowych, co ma mieć związek z międzynarodowym przetargiem na planowanie i zakup mediów – wynika z naszych ustaleń. Marketer nie chciał komentować tych informacji. Nazw ani liczby agencji zaproszonych do rozmów nie udało nam się ustalić. O rozpisaniu globalnego przetargu informowaliśmy w MMP24 z dnia 9 marca br.

Mondelez globalnie korzysta z usług dwóch sieci – Spark Foundry i Carat (Dentsu Aegis Network). Carat zajmuje się obsługą tego klienta w Polsce.

Firma konsultingowa R3 szacuje międzynarodowy budżet mediowy Mondeleza na 1-1,5 mld dol. rocznie.

Czytaj więcej na temat: , , ,