M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kaufland w programie Payback

Maciej Burlikowski | 25 kwietnia 2018, 06:00

Sieć ma w Polsce 206 marketów.

Sieć handlowa Kaufland Polska dołącza do multipartnerskiego programu lojalnościowego Payback.

– Dołączenie Kauflandu do Paybacka z pewnością zwiększy skalę programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – mówi Michał Pieprzny, CEO Payback Polska.

Kaufland działa w Polsce od 2001 r., obecnie ma u nas 206 marketów.

Payback funkcjonuje w Polsce od 2009 r., obecnie w programie jest ok. 8 mln aktywnych kart lojalnościowych. Od 2011 r. jego właścicielem jest American Express.

W Polsce Payback przeżywał spore trudności w 2016 r. – z udziału w programie zrezygnowały: Bank Zachodni WBK, Allegro.pl, największa w kraju platforma e-commerce, oraz sieć Empik, która uruchomiła własny program lojalnościowy. BZ WBK został zastąpiony przez mBank (grupa Commerzbanku). W tym roku Payback zdaje się odzyskiwać siłę: w marcu br. ogłosił, że punkty za zakupy mogą zbierać polscy klienci Amazon.de, a w kwietniu br. do programu powróciło Allegro.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,