Kraj

RTV Euro AGD otwiera w ramach swoich struktur nową sieć reklamową

Osobą prowadzącą projekt jest Agnieszka Lach, menedżer ds. rozwoju kanałów reklamowych.

RTV Euro AGD otwiera w ramach swoich struktur nową sieć reklamową
Sieć handlowa elektroniki użytkowej w Polsce RTV Euro AGD otwiera w ramach swoich struktur nową sieć reklamową. Rija to ponad 23 tys. cyfrowych nośników w 270 sklepach, w 170 miejscowościach w całym kraju, samodzielnie zarządzanych przez RTV Euro AGD.

Rija wykorzystuje potencjał jaki oferuje RTV Euro AGD. Sieć posiada 270 sklepów, które rocznie odwiedza 58 mln klientów, co daje 4,8 mln kontaktów z emitowanym na nośnikach przekazem miesięcznie (w okresie przedświątecznym nawet dwa razy tyle). Zaletą Rija ma być fakt, iż jest to sieć, którą RTV Euro AGD wdrożyło i zarządza samodzielnie. Brak pośredników ma dać sieci przewagę nad konkurentami i możliwość wpływania na koszt oraz czas przygotowania i realizacji kampanii dla reklamodawców.

Do obsługi Rija wyodrębniono ze struktur RTV Euro AGD zespół osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie
i rozwój sieci. Osobą prowadzącą projekt jest Agnieszka Lach, menedżer ds. rozwoju kanałów reklamowych.
Do jej zadań należy koordynacja działań zespołu, sprzedaż reklam, rozwój systemu oraz jego
niestandardowych funkcjonalności. W skład zespołu wchodzą także pracownicy odpowiedzialni za kontakty z
obecnymi partnerami handlowymi sieci, pracownicy z działu planowania mediów, traffic odpowiedzialny za
weryfikację techniczną materiałów reklamowych i ich emisję, dział IT koordynujący kwestie techniczne oraz
handlowcy promujący ofertę Rija.

Z Rija skorzystali dotychczas partnerzy handlowi, czyli np. Huawei czy Samsung, ale RTV Euro AGD
zrealizowało już też kampanie dla firm spoza branży – np. dla Mastercard. Wdrożone zostały tradycyjne dla DOOH kampanie wideo, ale też kampanie korzystające z danych ze źródeł zewnętrznych (kampania oczyszczaczy powietrza w reakcji na stan powietrza), czy np. streaming wideo na żywo (relacja na żywo z premiery Huawei P20 w Paryżu).