Kraj

Vision Express z kampanią od Walk [wideo]

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FY6xj7gaM0D8%22%7D
Wystartowała kampania wspierające promocję konsumencką Vision Express pt. “Niedowiżyn? To do Vision!’. Działania prowadzone są w internecie.

Kampania wspiera promocję soczewek kontaktowych marki iWear i Acuvue. W jej ramach klienci we wszystkich salonach Vision Express do zakupu trzech opakowań jednodniowych soczewek kontaktowych, czwarte opakowanie otrzymają gratis, a za ich dopasowanie zapłacą 9 zł.

Kampania reklamowa obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku, Eska.tv oraz Spotify. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów, działania w mediach społecznościowych oraz PR odpowiada Walk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.