Kraj

Kolejna edycja akcji "Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży"

Na potrzeby projektu ZPR Media uruchomiło serwis Wiecejzyczliwosci.pl, a w Carrefourze, Kolejach Mazowieckich, prasie i internecie pojawią się grafiki Kseni Potępy.

Kolejna edycja akcji "Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży"
Tegoroczna kampania „Więcej życzliwości dla kobiet w ciąży”, organizowanej przez miesięcznik „M jak Mama” oraz serwis Mjakmama.pl, ma dwa cele: wsparcie kobiet ciężarnych i przekazanie im praktycznych porad dotyczących prawa pracy, przywilejów i przysługujących świadczeń finansowych. Na potrzeby akcji uruchomiono  serwis Wiecejzyczliwosci.pl, poświęcony zagadnieniom prawnym, a w kampanię zaangażowała się ekspertka prawa pracy Katarzyna Łodygowska, znana m.in. z bloga „Matka prawnik”.

W ramach akcji sieci supermarketów Carrefour, w wagonach Kolei Mazowieckich, a także w mediach drukowanych i internetowych pojawią się też grafiki przedstawiające ciężarne w różnych sytuacjach. Autorką rysunków jest Ksenia Potępa, autorka m.in. komiksu internetowego „Nie mogę, trzymam dziecko”.

Partnerami tegorocznej edycji są marki: Prenatal, Velvet Baby, Marko, Pelafen Mama, a patronami medialnymi: Nowa TV, Radio Vox FM, Czasdzieci.pl, Poradnikzdrowie.pl, miesięcznik „Zdrowie”. Patronatem honorowym  objął kampanię Rzecznik Praw Obywatelskich. Akcja organizowana jest w całości przez dział marketingu segmentu “Zdrowie i Parenting” ZPR Media.