M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Katarzyna Kacprzak | 27 kwietnia 2018, 06:00

Nagrodę odebrała również agencja Walk.

Kampania „To the Last Tree Standing” przygotowana przez Ogilvy & Mather Polska dla Greenpeace otrzymała cztery statuetki na gali festiwalu D&AD w Londynie. Agencja zdobyła m.in. żółty ołówek, żadna praca z Polski nie otrzymała dotychczas tak wysokiej nagrody w tym konkursie, będącej odpowiednikiem złota. 

Poza Ogilvy w tym roku nagrodę dostała agencja Walk za pracę „The Invisibles”. 

D&AD został założony w 1962 r. przez londyńskich dyrektorów kreatywnych i projektantów Davida Baileya, Terence'a Donovana, Alana Fletchera i Colina Forbesa. Od 1999 r. agencje z Polski zostały nagrodzone pięć razy. W 2014 r. Cheil Poland za kampanię "Bardzo dobre maniery" dla Polskiego Czerwonego Krzyża (Wood Pencil w kategorii Integrated & Earned Media); w 2013 r. Leo Burnett Warsaw za "Kalendarz empatii" dla Amnesty International (Wood Pencil, Graphic Design); w 2008 r. Arc Warsaw za kampanię dla Krajowego Centrum ds. AIDS (Wood Pencil, Online Advertising) oraz Saatchi & Saatchi Poland za kampanię dla Greenpeace Polska (Wood Pencil, TV & Cinema Crafts); w 2005 r. agencja Max Weber za kampanię dla Powszechnego Domu Kredytowego we Wrocławiu (Graphite Pencil, Interactive & Digital Media).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,