Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rusza z nową kampanią reklamową swojej sztandarowej marki w ramach realizowanej od listopada 2016 r. platformy komunikacyjnej “Tu się warzy z zasadami”.
W nowej reklamie piwowarzy z Okocimia wspominają wyjazd do Monachium na jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów piwnych – European Beer Star we wrześniu 2017 r. W tym konkursie piwo Okocim Klasyczna Pszenica zdobyło złoty medal, a Okocim Mistrzowski Porter – brązowy. Spot podkreśla, że okocimskie piwa zdobywają nagrody dzięki zasadzie wyznawanej przez założyciela browaru Jana Goetza Okocimskiego i kultywowanej do dziś, czyli „Najlepsze z najlepszego”. W nowym spocie wystąpili piwowarzy z browaru Okocim, m.in. Adam Surmacz i Paweł Zych.
Reklama będzie pokazywana w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych, a także na platformach VoD i mediach społecznościowych. Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, planowanie i zakup mediów powierzono zaś domowi mediowemu Initiative (IPG Mediabrands).