Nowym brand managerem wydawanego przez Burda International Polska magazynu “Gala” została Michalina Słupska. Do jej obowiązków będzie należało budowanie wizerunku magazynu, współtworzenie krótko- i długoterminowego planu promocji, przygotowanie i realizacja planów marketingowych oraz pozyskiwanie partnerów do akcji marketingowych i transakcji barterowych. Będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i działania sponsoringowe, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa (i tytułów konkurencji) oraz organizowała konkursy. Raportowała będzie do senior business managera segmentu Lifestyle – Edyty Piecyk.
Z “Galą” związana jest od 2015 r., zaczęła od współpracy z działem mody, później współtworzyła rubrykę towarzyską (Galaktykę). Od 2017 r. współpracuje z Fundacją Andrzeja Wróblewskiego, w której pełni funkcję koordynatora projektów.