Kraj

Michalina Słupska brand managerem "Gali"

Raportować będzie do Edyty Piecyk.

Michalina Słupska brand managerem "Gali"
Nowym brand managerem wydawanego przez Burda International Polska magazynu “Gala” została Michalina Słupska. Do jej obowiązków będzie należało budowanie wizerunku magazynu, współtworzenie krótko- i długoterminowego planu promocji, przygotowanie i realizacja planów marketingowych oraz pozyskiwanie partnerów do akcji marketingowych i transakcji barterowych. Będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i działania sponsoringowe, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa (i tytułów konkurencji) oraz organizowała konkursy. Raportowała będzie do senior business managera segmentu Lifestyle – Edyty Piecyk.

Z “Galą” związana jest od 2015 r., zaczęła od współpracy  z działem mody, później współtworzyła rubrykę towarzyską (Galaktykę). Od 2017 r. współpracuje z Fundacją Andrzeja Wróblewskiego, w której pełni funkcję koordynatora projektów.