M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Dumni z naszych" w Biedronce

Joanna Niewiadomska | 8 maja 2018, 06:00

Kampanię przygotowały Duda Polska, Huta 19 i Wavemaker.

W "Biedronce" ruszyła akcja kolekcjonerska pod hasłem "Dumni z naszych". Klienci mogą nabyć przygotowany we współpracy z firmą Panini  i PZPN album z informacjami na temat polskich piłkarzy i historii polskiego futbolu, a robiąc codzienne zakupy w Biedronce, zbierać naklejki do albumu i karty kolekcjonerskie. W sumie do zebrania jest 96 naklejek z wizerunkami 20 piłkarzy oraz zdjęciami ilustrującymi ważne momenty z historii polskiego futbolu, oraz 18 kart kolekcjonerskich.

Akcję wspiera kampania, za której odpowiada kampanii Duda Polska. Kampanią internetową zajmuje się Huta 19, a planowaniem i zakupem mediów Wavemaker.

W pierwszym tygodniu akcji (od 7 maja) dla posiadaczy karty lojalnościowej "Moja Biedronka" album kosztuje 9,99 zł, dla pozostałych klientów -  14,99 zł. W ciągu trwania akcji - do 1 lipca br. - za każde wydane 40 zł w "Biedronce" klienci otrzymają 1 saszetkę z 3 naklejkami, maksymalnie 12 saszetek przy jednej transakcji. Za zakup min. 1 świeżego warzywa, owocu lub produktu piekarniczego i użyciu zarejestrowanej karty "Moja Biedronka" otrzymać można dodatkowo 1 kartę kolekcjonerską do każdych wydanych 40 zł. Dodatkową kartę kolekcjonerską można zdobyć za zakup 3 produktów specjalnych, oznaczonych znaczkiem „Kup i zyskaj ekstra kartę”.

Biedronka uruchamia też darmową aplikację mobilną „Dumni z naszych” do pobrania z Google Play Store oraz Apple App Store. Aplikacja pozwala zarchiwizować kolekcję kart i naklejek, co pozwala na  dostęp do listy ze wskazaniem zdublowanych wzorów. Ponadto 6 naklejek uruchamia w aplikacji dodatkowe funkcje – 3 aktywują rzeczywistość rozszerzoną a 3 inne pozwalają odtworzyć dodatkowe materiały wideo. Aplikacja zawiera też grę.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,