M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hochland zachęca do dzielenia się serkiem

Katarzyna Woźniak | 9 maja 2018, 06:00

Wprowadzeniu nowego formatu na rynek towarzyszy rozległa kampania marketingowa.

Hochland wprowadza na rynek nowość – Hochland kanapkowy Mini, podzielony na cztery porcje. Nowy Hochland Kanapkowy Mini dostępny jest w trzech wariantach: w wersji ze smakiem Śmietankowym oraz miksem smaków – Śmietankowy i Ze szczypiorkiem oraz Śmietankowy i Z ogórkiem i koperkiem.
Produkt skierowany jest do rodzin, w których często każdy z domowników ma ochotę na inny smak serka na kanapce. Ma być również dobrym rozwiązaniem dla singli oraz osób często spożywających posiłki poza domem, pracujących, żyjących dynamicznie.
Do spróbowania nowych serków zachęcać będą brand heroes – Mieszko „Prezes” Mleczko, Franuś Szczypiorek i Mieczysław Ogórek. 
Kanapkowy Mini otrzyma silne wsparcie w postaci spotów telewizyjnych, materiałów POSM, a także w digitalu – na interaktywnej stronie WWW, w Facebooku, na bannerach oraz w VoD. Promocja obejmie również działania PR w mediach branżowych i konsumenckich. Zaplanowano także kreatywne akcje z influencerami. Kampania promująca nowość Hochland Polska startuje wkrótce i potrwa do końca października.
Za kreację odpowiada GPD. Media na potrzeby działań kupuje Value Media. Za obsługę PR odpowiada Quality PR.

Czytaj więcej na temat: , , ,