Kraj

Żywiec Zdrój rusza z kampanią

Promowane są różne warianty wody tej marki.

Żywiec Zdrój rusza z kampanią
Wystartowała kampania reklamowa marki Żywiec Zdrój z portfolio firmy Danone. Kampania stawia na dwa warianty wody – lekko i mocno gazowanej. Aktywacje prowadzone są pod hasłem “Lekko, mocno. Żywiec Zdrój. Jak chcesz gazowany”. Ogólnopolska kampania zaplanowana została z wykorzystaniem nośników OOH, kanału You Tube oraz mediów społecznościowych. Dodatkowo w telewizji pojawią się billboardy sponsorskie. Działania potrwają do końca sierpnia br.
Koncepcja działań reklamowych oparta jest na wprowadzeniu do komunikacji pięciorga bohaterów, którzy mogą kojarzyć się konsumentom z określonym stylem życia i dokonywanymi wyborami: baletnica, motocyklista, pingpongista, wokalistka oraz kibic. Każdemu z nich odpowiada inny – uwarunkowany indywidualnymi preferencjami – poziom nagazowania wody źródlanej Żywiec Zdrój. Bohaterowie będą obecni w materiałach wideo oraz kreacjach w mediach społecznościowych.
Akcję w ramach kampanii wspierają szerokie działania na nośnikach zewnętrznych oraz reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz internecie, w tym w mediach społecznościowych oraz na kanale Youtube. Równolegle będą prowadzone działania shoppermarketingowe. Za koncept, kreację oraz działania w internecie, OOH oraz TV odpowiada agencja VML, za produkcję materiałów wideo Tyrka Studio, za zakup mediów MediaCom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSL.