Kraj

The Digitals i Scholz & Friends Warszawa dla marki Soraya [wideo]

Agencje przygotowały nową platformę komunikacji marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbDKnpvbKDxk%22%7D
Ewa Kasprzyk została ambasadorką nowej linii kremów do cery dojrzałej Soraya Total Collagen (Orkla Care).
Za wprowadzenie nowej platformy komunikacyjnej “Soraya Sekret pięknych Polek” oraz przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje The Digitals oraz Scholz & Friends Warszawa. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy UM.

Kampania komunikacyjna obejmuje: telewizję (spoty 30- i 15-sekundowe), reklamę prasową oraz digital. O kontrakcie marki Soraya z Ewą Kasprzyk pisaliśmy 16 kwietnia br.