M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVP wybiera agencję reklamową

Maciej Florek | 11 maja 2018, 06:00

Chodzi o promocję projektu "Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA".

22 maja br. upływa termin składania ofert w przetargu zorganizowanym przez TVP. Do zadań wybranej agencji należeć będzie promocja projektu "Digitalizacja Polskiej Szkoły Telewizyjnej i Filmowej z Archiwum TVP SA”. Budżet na organizację kampanii wynosi blisko 835 tys. zł netto.

Złożone oferty zostaną poddane ocenie przez członków komisji przetargowej w szczególności pod względem: zaproponowanej kreacji, planu komunikacji, mediaplanu, niestandardowych pomysłów i rozwiązań. Zwycięzca przetargu będzie pracować dla TVP do października 2019 r.

Czytaj więcej na temat: