Kraj

Agencja Martis realizuje kampanię antynarkotykową

Ruszyła kampania Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii "Bliżej siebie - dalej od narkotyków". Autorem komunikacyjnej strategii kampanii jest Fundacja Komunikacji...

Ruszyła kampania Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii “Bliżej siebie – dalej od narkotyków”. Autorem komunikacyjnej strategii kampanii jest Fundacja Komunikacji Społecznej, za strategię kreacji i jej realizację odpowiada wyłoniona w przetargu agencja reklamowa Martis. Kampania ma zasięg ogólnopolski: telewizja (TVP1, TVP2, TVP3), radio (stacje regionalne), billboardy, prasa (m.in. “Tina”, “Media & Marketing Polska”, “Gazeta Wyborcza”, “Charaktery”, “Klub dla Ciebie”, “Ergo”), outdoor oraz internet. 14 maja w “Gazecie Wyborczej” ukaże się specjalny dodatek na temat komunikacji w rodzinie i jej roli w prewencji antynarkotykowej. Kampanię poprzedziły pogłębione badania jakościowe czynników zjawiska zażywania narkotyków wśród młodzieży przeprowadzone wspólnie przez Fundację Komunikacji Społecznej i firmę Synovate. Wyniki tych badań dowiodły, że jednym z głównych czynników wpływających na zażywanie narkotyków przez młodzież są złe relacje w rodzinie wynikające z powierzchowności kontaktów. (AMS)