Kraj

Hochland stawia na sezonowe smaki w serkach

Startuje najnowsza kampania marki Almette.

Hochland stawia na sezonowe smaki w serkach
Wystartowała najnowsza kampania marki Almette pod hasłem “Smaki sezonu Almette”. Akcja koncentruje się na promocji trzech wariantów smakowych serków: z rzodkiewkami, pomidorami dojrzewającymi w słońcu oraz ogórkiem i ziołami. Kampania wpisuje się w coraz popularniejszy trend “ogrodniczy” – modę na naturalne, najlepiej samodzielnie wysiane i wyhodowane warzywa.

Do współtworzenia programu zaproszono blogerów, którzy w maju, czerwcu i lipcu wraz z ambasadorem marki Davidem Gaboriaud oraz Panem Ziółko  będą uprawiać warzywa w “Ogródku Almette” i gotować w plenerze. W maju wystartuje pierwsza odsłona akcji, w której udział weźmie Michał Stępień z Kotlet.tv oraz Ewa Wojtan, autorka bloga Dziecikreatywnie.pl. W czerwcu do “Ogródka Almette” zaproszeni zostaną blogerka Olga Smile i Kamil Nowak, twórca bloga Blogojciec.pl, a w lipcu Agata Jędraszek z bloga Kuchnia Agaty oraz Edyta Kusińska, autorka bloga MadameEdith.pl.

Informacje o kampanii znajdą się na opakowaniach trzech promowanych serków Almette, a także w punktach sprzedaży. Akcji towarzyszyć będą billboardy sponsorskie w TV (8-sek.) oraz kampania internetowa  (strona, reklamy w największych portalach i wszystkich kanałach social media marki). Relacje ze spotkań pojawią się na kanałach blogerów (Facebook, Instagram, blog), będą też relacje contentmarketingowe i równolegle działania PR w internecie oraz prasie branżowej i konsumenckiej.

Za kreację działań odpowiada Grasp Group, media kupuje Value Media. Działania PR koordynuje Quality PR.