M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Odpowiedzialne" marki Unilevera rosną o prawie 50 proc. szybciej od pozostałych

( red. ) | 14 maja 2018, 06:00

Unilever ogłasza kolejne imponujące wyniki w kategorii, która w ubiegłym roku wzrosła z 18 do 26 marek w portfolio.

Unilever ogłosił imponujące wyniki wzrostu marek o zrównoważonym rozwoju. Liczba takich marek w portfolio giganta wzrosła w ubiegłym roku z 18 do 26.
Sprzedaż tych brandów rośnie o 46 proc. szybciej w porównaniu z resztą portfolio firmy. Osiem nowych marek to: Wall's, Vaseline, Sunlight i Sunsilk. Dołączają do takich jak Dove, Hellmann, Persil, Ben & Jerry's i Pukka Herbs.
Unilever powiedział również, że zrealizował ok. 80 proc. celów zawartych w Planie Zrównoważonego Życia Unilever, zapoczątkowanym w 2010 r. Gigant definiuje marki zrównoważonego rozwoju jako zmniejszające negatywny wpływ na środowisko, przy jednoczesnym zwiększeniu pozytywnego wpływu społecznego.
Pod koniec zeszłego roku 109 zakładów produkcyjnych firmy korzystało w 100 proc. z energii elektrycznej ze źródeł odnawialnych, a 56 proc. surowców rolnych pochodziło ze zrównoważonych upraw. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: