Kraj

Bank BGŻ BNP Paribas reklamuje Konto Optymalne

Za kreację odpowiada Publicis, za planowanie i zakup mediów - Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FijHwNI7Rog4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczął kampanię reklamową Konta Optymalnego, skierowaną do nowych klientów, które gwarantuje brak opłat za prowadzenie konta, obsługę karty i za wypłaty w ponad 2 tys. bankomatów własnych banku i sieci Planet Cash. W ramach promocji „Zakupy z kontem” nowi posiadacze rachunku mogą liczyć na bon o wartości 150 zł na zakupy do wybranej sieci sklepów.

– Tłem naszej najnowszej kampanii reklamowej są zakupy – czynność, której każdy z nas doświadcza na co dzień, a także związane z nią emocje i zaskakujące sytuacje, w których uczestniczymy. Są one też ciekawym przykładem zachodzących zmian w dzisiejszych relacjach międzyludzkich. Dlatego zależało nam, aby kampania pokazywała  prawdziwe życie i incydenty, z którymi stykamy się podczas robienia zakupów – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający pionu komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Każdy, kto do końca czerwca br. założy konto osobiste w BGŻ BNP Paribas, następnie zaloguje się do bankowości elektronicznej Pl@net oraz przez kolejne trzy miesiące dokona transakcji na min. 300 zł i co najmniej jednego przelewu w Pl@net lub w aplikacji GOmobile ma możliwość uzyskania bonu zakupowego o wartości 50 zł każdego miesiąca (czyli łącznie 150 zł) do wybranej sieci sklepów: H&M, Decathlon lub Biedronka. Z promocji mogą skorzystać także klienci, którzy wybierają inne konto z oferty Banku – Konto Maksymalne lub Konto Premium.

Kampania reklamowa potrwa do 30 czerwca i obejmie telewizję, internet, radio, social media oraz różne działania lokalne. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Havas. Za działania online odpowiada Sales & More, a za działania w social mediach – Green Parrot.