M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plej promuje Garnier Protection 6

Maciej Burlikowski | 15 maja 2018, 06:00

Agencja odpowiada za koncept kreatywny oraz egzekucję kampanii.

Kampania "Pewne dziewczyny wybierają wszystko" wspiera launch nowej linii antyperspirantów Garnier Protection 6 (L'Oreal). Właśnie wystartowała pierwsza aktywacja na platformie internetowej WybieramWszystko.pl.

Do zadań agencji Plej należało m.in. stworzenie platformy WybieramWszystko.pl, spotów internetowych i formatów displayowych, wysyłki kreatywne dla influencerek i dziennikarzy, a także całościowa obsługa konkursów skierowanych do internautek i kreacja materiałów POS. Za koncepcję i egzekucję kampanii odpowiadał zespół client service zarządzany przez Anetę Jalowską, a za kreację platformy WybieramWszystko.pl i materiałów ją wspierających – zespół Barta Białego.

Strategicznie projekt wspiera Melting Pot. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,